Følgere

mandag 11. april 2011

Første innlegg

Mitt første innlegg på scrappe/kort-bloggen min! Dette blir spennende :-) Men jeg er ikke helt fersk med blogging, jeg har også en blogg om hekling/strikking/interiør som heter Litt av Mitt. Så nå prøver jeg meg altså på en ren scrappeblogg. Men innen kortlaging og scrapping er jeg nybegynner altså, så ikke forvent å se mesterverker her hos meg :-D


Og jeg er ikke skvetten heller ;-) Jeg hopper rett ut i det og med mitt første innlegg deltar jeg på 2 utfordringer! Hos Sketchy Colors skal man bruke fargene lilla, grønn og turkis. Hos Scrappekammeret er temaet sommerdrøm. Kortets innside med god plass til å skrive en hilsen.


Materialer:

Papirer og sløyfebånd: Tilda

Kantpunch: Martha Steward

Limegrønn tag: Inspiration

Blonde: Panduro

Klistremerker: ?


Det hadde vært veldig hyggelig om du legger igjen en liten hilsen hos meg :-)

2 kommentarer:

Anne Kristine sa...

Wow! Til å være nybegynner syntes jeg kortet ditt virkelig var flott!
Nydelig både utenpå og inni.
Gratulerer med ny scrappe-blogg.
Takk for at du deltar hos SC denne uken.
Klem Anne

Grethe sa...

Gratulerer med ny scrappeblogg!
Kjempeflott kort fra deg, veldig fine fager. Og sommerfugler gjør seg virkelig utrolig godt!

Tusen takk for bidraget til scrappekammeret!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...