Følgere

søndag 17. april 2011

Fugl

Aprilmånedens utfordring hos Trykkpressa er FUGLER. Dette er mitt bidrag. Jeg har brukt et nydelig bilde fra nettet. Kanter er rufset til og jeg har brukt kantpuncheren flittig. Den sarte lyse grønne fargen syns jeg er så fin, og den passet fint til bildet :-) Jeg har også laget en sløyfe av blonder med en knapp på. Materialer: Papir: DCWV og K&Company, bilde fra nett, kantpunch: Martha Stewart, blonde: Storyteller, blomster: Prima, Distress Ink: Pumice stone.

2 kommentarer:

Heidi sa...

Så nydelig kort!
Vakkert motiv og lekre farger:)
Flott pyntet også.
Ha en fin dag, klem:)

Trine Pedersen sa...

Så mange vakre kort du har laget siden sist jeg var innom. Du er jo bare så dyktig. Virkelig på sin plass at du lagde en scrappeblogg. :):) Nå har jeg lagt meg som følger og lagt deg i sidebaren min så jeg får fulgt med her inne. :)

Ha ei superfin påske!

Klem, Trine :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...