Følgere

fredag 29. april 2011

Shabby chic

Jeg har kost meg med å lage et kort i shabby chic stilen :-) Blonder, roser og duse farger er noe jeg liker veldig godt.


 Alle kanter er rufset opp for å få det shabby preget. Swirlen er en sjablong, sløyfen har jeg laget selv. Til slutt har jeg brukt glitter på blomster og swirl.


Materialer: papirer - DCWV, bilde fra nett, sjablong - Viva Decor, kantpunch - MS, roser og blader - Kort & Godt, papirblomster - prima, blonde - Storyteller, stempel på bilde - Prima "Melody", perler - Panduro.

Dette er mitt bidrag i utfordringen til Anonyme Scrappere.

4 kommentarer:

Knerten sa...

Så lekkert kort ! Lekker blomsteroppsats, og flott med swirlen + nydelig blonde !

-Sanna- sa...

Flott kort og herlige farger.
Mye fint i bloggen din.

Synnøve sa...

Så fint! Lekkert med blonder og den flotte swirlen!
Takk for at du deltar hos AS
Klem

marit sa...

Swirlen var lekkert plassert og den sløyfen var spesiell. Veldig pen.
Takk for at du deltar hos AS.
Marit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...