Følgere

mandag 30. mai 2011

Barn/baby

Ny uke - nye utfordringer ;-)
Dette er mitt bidrag til Anonyme Scrappere - "barn/baby". Til dette temaet syns jeg godt kortet kan være litt søtt, og da koser jeg meg :-)



Jeg har laget en sløyfe og festet en metallsommerfugl med en knapp og en ny sløyfe i lilla garn.


På den ovale rammen har jeg stemplet langs kanten og brukt en penn for å få litt mer liv i det. Til slutt er det påført glitter. Blomstene har også fått litt glitter på seg.

Materialer: Papir - Panduro. Bilde fra nett. Blomster - Papirdesign. Sommerfugl - Kort & Godt. Blonde - Storyteller. Stempel - Viva. Bling - fra candy jeg vant hos Guri.

5 kommentarer:

Heidi sa...

Nok et nydelig kort du har laget!
Lekre farger og pynt:) Flotte detaljer og søtt bilde.
Ha en fin kveld, klem:)

Ingela sa...

Hej!

Tack för att du kikat in i min blogg. Jag har tittat runt hos dig och tycker att du gör fantastiska kort, precis i min smak med mycket vintage och romantik. Ditt senaste kort blev snabbt en favorit. Vilken söt bild du har hittat och allt är så vackert färgmatchat. På återseende hälsar Ingela

Marianne sa...

Nydelig kort, og skikkelig søtt motiv. Flott med det båndet gjennom blonden.

Takk forat du deltar hos Anonyme Scrappere,
Klem , Marianne

June sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg.
Så stilrent og flott kort du har laget! Kjempefin blonde og rammen din er veldig stilig.
Klem
June

Camilla sa...

For et søtt kort! Flotte ark og farger du har brukt. Skjønt motiv og så flott pyntet rundt det. Stilig med blonden, sløyfen og sommerfuglen også :) Ønsker deg en fin dag!
Klem Camilla:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...