Følgere

mandag 9. mai 2011

Blålilla

Utfordringen hos Thats just so cute var et inspirasjonsbilde med fargen blålilla. Jeg strevde litt med den, for jeg hadde ikke noen papirer i den riktige fargetonen. Men så fant jeg det rette bildet på nettet, og da var jeg i gang :-)


 De herlige blålilla fiolene har fått selskap av hvit og lilla pynt. Et ganske rent kort med veldig lite stæsj. Men her syns jeg fiolene skulle få spille hovedrollen.


Materialer: Papir - Nille, bilde fra nett, kantpunch - MS, blomster - Prima, blader - punch fra Papermania, halvperler - Kort&Godt.

8 kommentarer:

mettepip sa...

Nydelig kort! Vakre farger! Ble lekkert med punchen rundt bildet!
Gratulerer med din første utmerkelse! Kortet var utrolig lekkert.
Ønsker deg en flott og kreativ uke!
klem fra
Mette

GryA sa...

Dette ble jo sååå lekkert! Nydelig!

Takk for at du deltar hos oss.

Camilla sa...

Dette var et kjempe fint kort, flott bilde og herlige farger. Er ikke mye som er mer lekkert enn lilla:) Ha en fin kveld! Camilla:)

Heidi sa...

Åå så lekkert!
Nydelig pyntet med vakkert motiv:)
Delikate farger.
Ha en fin dag, klem:)

pia iris sa...

åååå så lekkert det ble, og ja, jeg er enig i at det er nok pynt.
hele kortet gir et rent og delikat inntrykk.
takk for ditt bidrag. klem pia

Gunn-Elin sa...

ah... så vakkert :) Nydelig bilde, og så lekkert inrammet med den borden.
Tusen takk for at du deltar hos oss.
Klem Gunn-Elin

Anne sa...

Lekkert er vel ordet som sier nok her:)

Takk for ditt bidrag til TJSC

Smil fra Anne:)

~Isabell~ sa...

*sukk* dette var aldeles nydelig, utrolig flott bildet å gå ut i fra=)

takk for ditt bidrag=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...