Følgere

tirsdag 24. mai 2011

Blått, grønt og svart

Jeg har laget et kort med fugler på. Hvis du skulle komme på besøk til meg så vil du se at jeg er veldig glad i fugler.. hos meg finnes de i alle varianter :-)


 Dette er mitt bidrag til utfordringen hos Sketchy Colors hvor oppgaven er Blått, grønt og svart.


Materialer: Papir og notestempel- Panduro. Bilde fra nett. Lyseblå blonde - Kuttut. Tag - Inspiration.
Blomstene er fra candy jeg vant hos Guri.

Så må jeg få vise frem mine to små sebrafinker som heter Pelle og Pippi :-)  Er de ikke søte?

6 kommentarer:

Maggie sa...

Så nydelig kort du har laget! Artig å se at du er blitt en skikkelig ivrig scrapper :)
Dine sebrafinker er virkelig kjempesøte ♥

Heidi sa...

Nydelig kort!
Lekre farger:)
Og Pelle og Pippi er så vakre. Koselig bilde:)
Mine små vokser og blir større for hver dag som går.
Ha en fin kveld, klem:)

mettepip sa...

Så flott kort med et nyyydelig motiv! Stilig med notene!
Søte fugler du har! Og jeg må jo nesten like fugler jeg også med det nicket mitt;)
Ønsker deg en flott uke!
Klem fra
Mette

Camilla sa...

Her var det mange fine fugler, både i bur og på kort! :) Kjempe flott kort du har laget. Stilig med det notestempelet i bakgrunnen. Ønsker deg en flott dag!
Klem Camilla:)

Marianne sa...

For et nydelig motiv, og et nydelig kort! Det passet så godt med notene i bakgrunnen.
Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til!
Klemmer fra Marianne:)

Gitte sa...

Et super flot kort.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...