Følgere

onsdag 11. mai 2011

Bokmerke

Jeg har laget et bokmerke til utfordringen hos Ett trykk. Et bokmerke må være praktisk syns jeg, og derfor skulle det ikke være blomster eller noe annet "opphøyet" på det området som er inni boka.


Som motiv har jeg klippet ut blomster og sommerfugler fra et ark fra DCWV. Det er blitt blonde på begge sider av motivet. Til slutt har jeg festet en blomst og noen bånd på toppen. (Du vet de båndene som ofte er festet inni klærne for at de skal henge pent på kleshengeren? De syns jeg bare er i veien så jeg klipper dem av, disse tar jeg vare på og bruker til kortene. Kjekt å ha de gangene jeg bare trenger en liten remse, hi hi)


Det synes dessverre dårlig på bildene, men det er en del gullglitter på motivet.


Materialer: Papir fra DCWV (grønt og motiv) og Panduro (rosa med hvite prikker). Blonde fra Panduro. Blomst fra Kort&Godt.

6 kommentarer:

Frk. Bogstad sa...

Flott : ) Er enig med deg i at bokmerker må vere praktiske.
Og du e ikkje åleine om å ta vare på banda som nykjøpte kle har ; )Eg har nokre liggande i *godt-å-ha-i-tilfelle* boksen ; )

Janne-Lise sa...

Så fint bokmerke. Slike band på klær er jo helt geniale til slikt :)
ønsker deg en god dag

Janne-lise

Camilla sa...

Kjempe fint bokmerke i flotte farger. Herlige blomster og sommerfugler, og stilig med blondene uti kantene. Ha en flott dag! Camilla:)

Wenche sa...

Dette var bare rålekkert, Jorunn. Lekre motiv og det ble jo så nydelig med den blonden i kantene.
Lykke til i månedens utfordring hos Trykkpressa!!
Klem, Wenche :0)

Heidi sa...

Nydelig bokmerke!
Lekre farger og pynt:)
Ha en riktig god helg, klem:)

Maggie sa...

Et virkelig vakkert bokmerke du har laget! Skjønne farger. Det er flere av oss som tar vare på de smale båndene i klærne, ser jeg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...