Følgere

tirsdag 10. mai 2011

Guttekort

Dette er første gangen jeg har prøvd meg på et kort til en gutt. Min stil er vintage/romantisk, så jeg er redd for at jeg skal lage et altfor søtt kort til en gutt. Men jeg tror dette fungerer greit, det ble ikke altfor mye stæsj og jåleri tror jeg ;-)

Bildet er ett av to bilder man kan bruke i utfordringen til Picure and Scrap denne gangen. Så for virkelig å lage en utfordring til meg selv så valgte jeg "guttebildet".



Materialer: liten "remse" og stjerne fra restepapirer, grønt papir - DCWV, tag - Inspiration

4 kommentarer:

majsan sa...

Det ble riktig så flott og "guttete".
Takk for at du ble med på vår utfordring i PICTURE AND SCRAP
Klem
Maria

Heidi sa...

Dette synes jeg du fikset utrolig bra!
Tøft kort med stilige detaljer:)
Det er vanskelig med guttekort synes jeg også.
Ha en fortsatt fin kveld, klem:)

nedergaard sa...

Det er et rigtigt flot drengekort... så fint med taggen!!!

Tusind tak fordi du deltager hos Picture and scrap... håber du får lyst at deltage igen
Lissy

Renate sa...

Stilig guttekort. Det ER veldig vanskelig å ikke blinge opp eller sette masse blomster på kort, helt enig med deg der, men her har du fått en svært god balanse synest jeg.

Takk for din deltagelse hos Picture and Scrap.
Hilsen Renate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...