Følgere

lørdag 7. mai 2011

Hjerte

Her hos meg er det deilig vær i dag, varmt og full sol! Men en liten tur innom bloggland unner jeg meg likevel. Det gir så mye glede og inspirasjon og titte innom dere alle :-)

Hjerter er jo bare så fint :-) Og det er nettopp hjerter som er utfordringen hos Scrapperiket. Dette er mitt bidrag.


 På dette kortet har jeg ikke brukt noen designpapir, kun ensfargede ark fordi jeg ville at hjertet skulle være det sentrale. (men jeg ser nå at det kunne kanskje vært litt mer liv i bakgrunnen, ja ja). Kantene er distresset med vintage photo. Hjertet er en diecut jeg har stemplet.


Materialer: diecuts - Kort&Godt, blonde, halvperler og sommerfugl - Panduro, blomster - Storyteller, blader - punch fra Papermania, stempel på hjertet - Viva Decor, tekststempel - Ladybug.

3 kommentarer:

Trine Pedersen sa...

Her triller det ut det ene vakre kortet etter det andre. :) Dette var nydelig. Hvis du skulle hatt papir i bakgrunnen måtte det vært et veldig diskre ett. Synes dette var kjempefint sånn som det er.

Ha ei riktig fin helg. Nå er det jammen sol og litt varme her nord også. :)

Klem, Trine :)

unni's scrappeboble sa...

Skikkelig flott kort du har laget, var så fint pyntet og herlige farger :D
Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår,hilsen Unni på Scrapperiket :D

Wenche sa...

Dette var flott. Takk for at du deltar.

Wenche, Scrapperiket.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...