Følgere

søndag 22. mai 2011

Perler

Her hos meg regner det og det er grått og trist utenfor døra - altså perfekt vær til å sitte inne og lage kort :-) Jeg har laget et kort i lyse og duse farger med en del perler på. Med dette kortet deltar jeg i utfordringen til Nordsalten Hobbyklubb hvor utfordringen er "perler".


Blonden er veldig gjennomsiktig, så for å få litt mer liv til den har jeg lagt en remse med blått papir under. Diecuts (er det ikke det de heter?) er svertet med distress ink.


Materialer: Noteark - Karen Marie Klip. Bilde fra nett. Kantpuncher - MS. Diecuts og blå blomster fra Kort&Godt. Brune blomster og blonde fra Storyteller. Halvperler - Panduro. Distress ink - Vintage Photo.

Nyt tiden som er igjen av helgen!!

6 kommentarer:

WencheP sa...

Nydelig kort! Så flotte farger.... Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

-Wenche

Camilla sa...

Åhh, dette var kjempe nydelig! Så utrolig lekkert satt sammen og pyntet. Ble sittende litt ekstra å stirre på dette... herlig, herlig! :) Ønsker deg en fortsatt fin dag!
Klem Camilla:)

Mari sa...

For ett lekkert kort! Nydelig oppsett. Tusen takk for at du deltar hos NordSalten hobbyklubb.

klem fra Mari

Heidi sa...

Aldeles nydelig!
Lekre farger og flott pyntet:)
Jeg koser meg masse med de små her. Ser utvikling fra dag til dag:) Foreldrene er så flinke til å ta vare på de små. Utrolig moro at jeg skulle få oppleve dette:)
Ha en fin kveld, klem:)

mettepip sa...

Så samstemt og harmonisk kort i lekre farger!
Ønsker deg en fin uke!
klem fra
Mette

Carina sa...

Så nydelig og deilige farger du har brukt! Skikkelg gjennomført

klem

Carina
Nordsalten Hobbyklubb

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...