Følgere

lørdag 14. mai 2011

Rosa

Nå har det vært uvanlig stille fra meg noen dager, men vi har vel alle hatt problemer med blogger de siste dagene. Frustrerende!

Jeg pleier ofte ta meg en runde rundt på forskjellige blogger og se på alt det fine som blir lagd. Og ofte så hender det jo at man følger forskjellige linker og andre linker derfra igjen (ble det forståelig?). I alle fall - på en av mine runder kom jeg innom en svensk dame som har bloggen Pappersgalen. Oj, så mye fint det var der. Og hun har laget sin egen utfordring, nemlig å lage noe i rosa :-) Det var en utfordring som passet meg fint, så her er mitt bidrag.


 Det er en del grønt her også, men jeg håper bidraget mitt blir godkjent. Perlestengene og sløyfen har jeg laget selv. Jeg har også lagd en lomme med plass til en tag.


Materialer: Papirer fra DCWV. Bilde fra nett. Blomster fra Panduro. Punch fra MS. Distress ink farge Peeled paint.

5 kommentarer:

Camilla sa...

Ser at kommentaren min i det forrige innlegget ditt ikke er der lenger. Men jeg gir meg ikke så lett, så jeg prøver heller på nytt her:) Dette var et utrolig nydelig kort! Kjempe herlige farger du har brukt sammen, og stilig med den tag'en. Også syntes jeg den sløyfen var skjønn, smart å legge dobbelt, tror jeg må prøve en slik en:) Ha en fortsatt fin dag! Camilla:)

mettepip sa...

Flott kort i en lekker fargekombinasjon! Så flott sløyfa med rosen var!

Heidi sa...

Lekkert!
Nydelige farger sammen:) Flott pyntet også.
Klem:)

Vaktmästarn sa...

Hej Jorunn!
Välkommen som följare av min blogg "Pappersgalen". Hoppas att du kommer att tycka om att titta in då och då:)

Ditt kort är ljuvligt romantiskt. Otroligt vacker färgkombination med rosa och grönt, och väldigt välgjort. Så klart att du är kvalificerad att vara med i utmaningen :)

Tack för ditt fina bidrag till Pappersgalens Rosa utmaning!

Klem, Outi
http://pappersgalen.blogspot.com/2011/05/rosa-maj-utmaning-pink-may-challenge.html

karla sa...

Nydelig kort, vakker bruk av farger :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...