Følgere

tirsdag 3. mai 2011

Scrap sangen

Her er mitt bidrag i utfordringen til Papirdokkene hvor man skal bruke et ord i en sang.


 Her har jeg ikke brukt noen designpapir, kun cremefarget og gul bazzil. Jeg har akkurat kjøpt meg en stempelplate fra Viva Decor som heter "Borders and motifes", og de måtte jo prøves ut :-) Jeg har brukt ett av disse stemplene på hjørnene med fargen Coffee fra Archival ink.


Utenpå den store kakeservietten har jeg brukt et klistremerke fra et hefte jeg kjøpte på matbutikken (faktisk!) Heftet var til salgs ved juletider og heter ganske enkelt "Engler". Klistremerket har jeg festet på gul bazzil og klippet til. Blomstene er fra Storyteller. Bokstavene er også stemplet på gul bazzil og klippet ut, deretter satt på med limputer. Bokstavstemplene kommer fra Kremmerhuset. Alle ark, bokstaver og blomster er kantet med Distress Ink "Vintage Photo".

4 kommentarer:

Heidi sa...

Så nydelig!
Lekkert design:) Liker fargene også.
Vakkert motiv.
Ha en fin dag, klem:)

Anne sa...

Nyyydelig kort! Så enkelt og delikat, og de hjørnestemplene var jo bare flotte!

Takk for at du deltar hos oss papirdokker.

Smil fra Anne:)

Maggie sa...

Heisan, her er du jo! Savnet "Litt av mitt" i min leseliste, så jeg måtte sjekke hva som skjer. Fant da at du har ny blogg. Supert! Du har laget så mye fint og jeg er meget imponert. Bra jobbet! Legger meg til som følger, jeg :)

Gunn`s Kort sa...

Nydelig, nydelig:) Delikate farger!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...