Følgere

fredag 20. mai 2011

Sketchy Colors - skisse

Denne gangen har vi fått en skisse å jobbe med i utfordringen til Sketchy Colors. Jeg har laget et kort som er uvanlig fargerikt til meg å være :-)


Jeg har kjøpt meg nye designpapirer og jeg vant jo en blogcandy hos Guri, så nå er det så moro å lage kort med alt det nye :-)


Sommerfuglen er et stempel som jeg har stemplet på det rosa papiret jeg har brukt rundt bildet, deretter har jeg brukt en hvit penn for å dempe fargen litt. Samme pennen har jeg brukt på kantene rundt de andre elementene. Litt hvitt er det også blitt på rosene.

Materialer: Papirer - Prima (Fairy Flora stack). Bilde fra nett. Stempel - Panduro. Kakeserviett, blomster og perler er fra Guri's blogcandy.

3 kommentarer:

Anne Kristine sa...

Nydelig kort!
Flotte detaljer og nydelig motiv.
Takk for at du deltar hos SC denne uken.
Klem Anne

Heidi sa...

Et nydelig kort!
Masse flotte detaljer:)
Ha en fin helg, klem:)

Camilla sa...

Du er virkelig kreativ om dagen. Stadig noe nytt og flott å se:) Kjempe fint kort du har laget, med masse herlige farger og flott pyntet. Tenkte jeg skulle prøve meg på den skissen i løpet av kvelden også:) Ha en flott helg! Klem Camilla:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...