Følgere

torsdag 26. mai 2011

Stort hjerte

Det ble 2 innlegg fra meg i dag, ta gjerne en titt på innlegget under her også.
Jeg fikk dette fine store hjertet i candy fra Guri, og det har jeg gledet meg til å bruke :-) Det ble et kort i Vintage-stil. Faktisk så er det meste som er brukt på bildet fra samme candy. Bildet har jeg funnet på nettet og blonden er fra Kuttut. Papirer fra Prima.


Igjen har jeg brukt en penn og "juksesydd" kantene ;-) Kantene er svertet med Distress Ink Vintage Photo.


Dette er mitt andre bidrag i utfordringen hos Thats just so cute "bruk blonder, tekstil eller punchede kanter".

8 kommentarer:

Guri sa...

Så mykje fint du har laga den siste veka!!! Og ekstra stas å sjå måten du bruker det eg sendte deg i overraskelsen. Nesten like spennande å følge med på det, som å delta på candyer sjølv :)

Trine Pedersen sa...

For noen lekre kort du lager. Både dette og kortet under her var bare så lekre. Blir ikke så mye gjort her for tiden. Innspurten i skoleverkte er travel. Men jeg skal i allefall en tur på papirbutikken nå, for den har kveldsåpnet, hurra!!

KLem, Trine :)

Heidi sa...

Nydelig kort!
Lekkert pyntet:)
Ha en riktig god helg, klem:)

Camilla sa...

Herlig kort! Kjempe flott pyntet, og veldig stilig med det store hjertet og den slitte boksiden.
Og det kortet under var nydelig også! Herlige farger og fint pyntet. Kjempe flott med sommerfuglene. Ønsker deg en flott helg!
Klem Camilla:)

Pia sa...

wow så flot kort, lækkert med kageservietten og alt det andet pybt, sååååå flot. Tusind tak for at du deltager på min udfordring hos TJSC
knus Pia

Anne sa...

Nydelig kort i flotte farger! kakeservietten passet perfekt:)

Takk for ditt bidrag til TJSC

Smil fra Anne:)

pia iris sa...

morsomt med juksesøm og da. likte vintagestilen din. lekre farger og flott med boksider.
takk for ditt bidrag. klem pia

Gunn-Elin sa...

Så smakfult og delikat :) Helt perfekt pyntet!!
Beklager sen tilbakemelding fra meg, men har kranglet skikkelig med blogspot i det siste.
Tusen takk for ditt vakre bidrag til oss.

Ha en fin dag :)
Klem Gunn-Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...