Følgere

onsdag 18. mai 2011

Tre (3) - og se hva jeg vant

Anonyme Scrappere vil se 3 av en ting i sin utfordring. Her er mitt bidrag


Her er det 3 blomster, 3 perler, 3 former (kvadrat, rektangel og oval), 3 forskjellige designpapir. Også her har jeg fått brukt mine favorittfarger, brun og rosa :-)


Materialer: Papirer - DCWV og Panduro. Bilde fra nett. Kantpunch - MS. Blomster og halvperler - Panduro. Blonde - Storyteller. Distress Ink - Pumice stone.

Og så over til noe helt annet. Jeg deltok på en blogcandy hos Guri med bloggen Guri's kort og  litt til - og jeg vant! Premien var en overraskelse, og gjett om jeg var spent! Det er jo så spennede med overraskelser :-) Når pakken kom i posten ble jeg helt overveldet over mye flott Guri har sendt meg. Bare se på dette:


Nå kan jeg virkelig slå meg løs når jeg lager kort :-) Jeg gleder meg allerede til å bruke herlighetene. Tusen, tusen takk Guri!!!

4 kommentarer:

Heidi sa...

Lekkert kort!
Nydelig pyntet og flotte farger:) Fint bilde også.
Gratulerer med overraskelsen du vant!
Morro:)
Ha en fin dag, klem:)

Mette sa...

Nydelig kort!! Motivet var så koselig og nostalgisk!!

Klem Mette

Camilla sa...

Nok et flott kort du har laget, med et kjempe koselig motiv. Man kan aldri bli lei av rosa og brunt...:) Nydelig satt sammen. Og for en heldiggris du er! Den pakken så helt fantastisk ut, kjenner at jeg ble litt misunnelig nå! :D Nyt den flotte premien, gleder meg til å se hva du får laget med det. Ha en fin kveld! Klem Camilla:)

marit sa...

Grattis med premien, masse lekkert der!
Nydlig kort du har laget og kjempe flott tolkning av oppgaven vår:)
Takk for at du deltar hos AS.
Marit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...