Følgere

onsdag 25. mai 2011

Uten motiv

Denne gangen har jeg laget et rent og enkelt kort. Dette skulle passe godt til utfordringen hos Kort o Mania hvor de vil se prosjekter uten noen form for motiv eller stempel.


Utenom rosen i midten og det grønne er alt i utgangspunktet hvitt, men jeg har brukt distress ink på alle kanter. Blomsten har jeg lagd ved å bruke papirblomster i forskjellige størrelser og så  satt en liten rose i midten. Høyest på ønskelisten min står en spellbinders, men inntil jeg får skaffet meg det må jeg klippe ut swirlene selv.


Materialer: Diecut og perler - Kort&Godt. Papirblomster - Prima. Rose - Spellbinders. Distress ink - Vintage photo.

5 kommentarer:

Heidi sa...

Lekkert!
Enkelt men alikevel så flott:)
Ha en fin dag, klem:)

lines kreativiteter sa...

Veldig flott kort. Hvitt på hvitt er jo så fint. Takk for koselig besøk i min blogg.

fikeneva sa...

Enkelt og søtt :)

lam sa...

meget smukt og elegant. Tak fordi du deltager hos Kort O Mania

Hobbydraken sa...

Helt underbart!

Tack för att du deltar hos Kort o Mania :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...