Følgere

søndag 8. mai 2011

Utfordring igjen

Jippi, jeg har fått min første utmerkelse! Jeg ble en av Topp 4 hos Sketchy Colors!! Det er så moro når andre også liker det man lager :-)

Jeg liker utfordringsblogger, for da får jeg ideer og inspirasjon til hva jeg kan lage. Dette kortet er mitt bidrag til Nordsalten hobbyklubb hvor utfordringen er monokromatisk, man skal bruke rødt, hvitt eller blått. Mitt valg falt på hvitt med innslag av (ikke overraskende kanskje, he he) brunt :-)


 Bildet har jeg funnet på nettet, og jeg syns det bare er SÅ søtt.


Et ganske enkelt kort, men jeg syns det ble finest sånn. Noen ganger er det enkle det beste.

Materialer: Papir - Panduro "Spring stack", bilde fra nett, kantpunch - MS, blomster - Prima, distress ink - vintage photo, blonde og hjerter vet jeg dessverre ikke hvor kommer fra.

7 kommentarer:

Sissel Anita sa...

nydelig kort!

WencheP sa...

Nydelig kort. Takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

-Wenche

Camilla sa...

Det var et kjempe herlig kort, og bildet var utrolig skjønt ja:) Camilla:)

Guri sa...

Lekkert kort. Enig med deg at det er kjekt å bli med på utfordringer. Fin måte å variere fargar og utforming på.
- Sender pakken til deg på tirsdag :)

Heidi sa...

Grautulerer som Top 4! Velfortjent:)
Og nok et nydelig kort har du laget. Så søtt bilde:)
Ha en fin kveld, klem:)

Mari sa...

Nydelig kort!

Takk for at du deltar hos Nordsalten HobbyKlubb!


Klem mari

Carina sa...

Herlig søtt kort! Nydelig!

Carina
Nordsalten Hobbyklubb

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...