Følgere

mandag 23. mai 2011

Vennskap

Det er moro å kunne gi en venn et selvlaget kort :-) Utfordringen hos Scrap'a'long er en skisse + vennskap.


Jeg syns dette bildet av to småjenter jeg fant på nettet var så søtt :-) Det er ganske mørke grønn bakgrunn på papiret, men jeg syns jeg har balansert dette med det lyse bildet og pynten. Jeg har dessverre ikke noe tekststempel om venskap, men håper bidraget blir godkjent selv om jeg har stemplet en gratulasjon.


Hvis det ser ut som jeg har sydd fast bildet, så stemmer ikke det. Symaskinen og jeg er ikke bestevenner, så jeg har brukt en svart tusj for å lage litt kontrast.

Blonde og  blomster har jeg fått i blogcandy hos Guri.
Øvrige materialer: Bakgrunnspapir - Basicgrey "Mellow". Øvrige papir - Prima "Fairy Flora stack". Bilde fra nett. Tekststempel - Ladybug. Halvperler - Kuttut.

7 kommentarer:

Merethe sa...

Flott kort du har laget til skissen og tema vårt. Herlig bilde.
Tusen takk for at du deltar hos Scrap'a'long.

Klem fra Merethe

Camilla sa...

Herlig kort du har laget, og bildet var kjempe søtt :) Kjempe flott pyntet, og stilig med sikk sakk tusjingen, ser faktisk ut som det er sydd ja. Har forresten ikke noe godt forhold til symaskinen jeg heller, den kan få stå i fred i kroken sin... :D Ha en riktig fin kveld! Klem Camilla:)

lise sa...

Nydelig kort med flotte detaljer, likte "sømmen" din her!!

Tusen takk for at du deltar hos oss i Scrap`a`long♥♥

Heidi sa...

Så nydelig kort!
Liker fargene du har brukt her:) Vakkert pyntet og herlig bilde.
Klem:)

Camilla sa...

Du lurte meg gitt, jeg trodde virkelig du hadde brukt symaskinen på den sømmen der ;) Lekkert kort! :D

Takk for at du ville delta i utfordringen vår!

Klem Camilla, Scrap´a`Long

Carina sa...

Så lurt med tusjet søm! Kjempeflott!

Carina
Scrap'a'Long

Stine sa...

Herlig bidrag! Ble veldig kult med "sømmen"!
Tusen takk for flott bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'long :-)

Klem Stine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...