Følgere

fredag 17. juni 2011

5 stk

Siden Kortgleder har 5-års jubileum vil de vi skal lage noe med tallet 5. Jeg har laget et kort med 5 blomster og 5 perler.


Så har jeg fått brukt favorittfargen min brun igjen ;-) Alle kanter er rufset opp og svertet. En liten bit av en gammel bibelside stikker frem. Jeg syns bildet av piken er så søtt :-)


Blonde og papirbit av bibel har jeg fått i blogcandy hos Guri.

Materialer: Papirer - Prima. Blomster - Storyteller. Perler - Kort & Godt. Bilde fra nett. Distress ink - vintage photo.

2 kommentarer:

Pia sa...

super smukt kort , flot med blonderne
knus Pia

Heidi sa...

Aldeles nydelig!
Lekre farger og søtt bilde:) Flott pyntet også.
Liker veldig godt kortet i innlegget før her også. Så flink du er!
Ha en god helg, klem:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...