Følgere

søndag 5. juni 2011

Blomster

At blomster nesten er obligatorisk på et kort syns nok de fleste av oss. Derfor er det nok en enkel oppgave i Card and Scrap sin første utfordring (tidligere Picture and scrap).


Jeg har lagd et veldig enkelt kort, men jeg likte oppsettet her, symmetrisk og "rent" :-) Blomstene er satt sammen av papirblomster i forskjellige størrelser og har fått litt Disstress ink på kantene. Firkantene er satt på limputer for å få litt dimensjoner i kortet.


Jeg var så heldig å bli trukket ut som vinner i Kort & Godt sin utfordring "sommerfugler" og se den flott premien jeg har fått!! Dette skal jeg virkelig kose meg med :-)


Materialer: Papirer - K&Company. Papirblomster - Prima. Brune blomster - Storyteller. Tekststempel - Ladybug. Andre stempel - Viva. Perler - Kort & Godt. Distress ink - Vintage photo.

3 kommentarer:

Anne Bente sa...

hvor er den dog nydelig,smuk pyntet og skønne detaljer


100000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring

klemmmm

Heidi sa...

Nok et nydelig kort du har laget!
Flott pyntet:)
Og gratulerer som vinner i Kort&Godt sin utfordring. Flott premie du fikk:)
Ha en fin kveld, klem:)

Rosen sa...

Vilket underbart kort och så vackra blommarna är! Grattis till vinsten hos Kort & Godt också.
Kram
Rosemarie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...