Følgere

torsdag 23. juni 2011

Creme, mint og oliven

Mint og oliven.. det tenkte jeg først kunne være litt vanskelig. Men bare man finner de riktige papirene faller ting på plass likevel :-)


Diecut  og stempel er fra Kort&Godt og er satt på limputer. Den har fått litt glitter og distress ink på kantene.


Papirer fra DCWV, blomster fra Papirdesign. Sommerfuglene er stempel fra Panduro og de har også fått litt glitter på seg. Candy'n jeg fikk av Guri var virkelig innholdsrik, og jeg har fortsatt noe igjen. Blonden er fra denne.

Dette er mitt bidrag til utfordringen hos Sketchy Colors - Creme, mint og oliven.

Jeg håper alle får en riktig fin sankthansaften, selv skal jeg til foreldrene mine hvor familien skal samles for å grille :-)

2 kommentarer:

Heidi sa...

Så effektiv du er!
Nydelig kort:)
Lekkert mønster ark og fargene er flotte. Vakkert pyntet også.
Ha en fin Sankthans feiring, klem:)

Kaia sa...

Kjempeflott kort...
Lekre detaljer..
Takk for at du er med på fargeutfordringen til SC denne uken.
Klem fra Kaia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...