Følgere

søndag 12. juni 2011

Easel kort

Nå måtte jeg bare prøve å lage et easel kort, de er jo så fine! Og jeg trengte et bursdagskort til Malene som er samboeren til sønnen min. Ei virkelig flott jente :-) Jeg har brukt et foto (tatt av en erfaren fotograf) av henne hvor hun rir på hesten sin uten sal og barføtt. Er det ikke nydelig?


Unge damer liker ofte ikke så mye stæsj og søte blomster, så dette kortet har jeg lagd i en enkel stil. Fotoet skal være hovedfokus, men har fått følge av bursdagstekster og sommerfugler. Rundt fotoet har jeg igjen brukt en penn til å jukse-sy ;-)


(Beklager litt dårlig kvalitet på bildene her. Jeg er ikke flink nok til å stille inn kameraet mitt.. Papiret som tekstene er stemplet på er ikke så orange som på bildet, men er dyp rosa.)

Materialer: Papir - Prima. Tekststempler og perler - Kort & Godt. Sommerfuglstempel - Panduro.

2 kommentarer:

Heidi sa...

Aldeles nydelig easel kort!
Og bilde er bare så flott:) Nydelig hest.
Kjempe lekkert.
Ha en fin søndag, klem:)

Trine Pedersen sa...

Så vakkert.:) Bildet var nydelig og det var så flott med det papiret du har på innsiden av kortet. Du er bare så dyktig.:):)

Klem, Trine :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...