Følgere

lørdag 18. juni 2011

Flagrende lett

Jeg har laget et posekort som passer til utfordringen hos Kreative Krumspring som vil se fjær.

Forsiden

Jeg syns dette bildet av en alv var så fin :-) Kantene er "jukse-sydd" med en penn. Sløyfen er laget av to bånd.

 Baksiden

Materialer fra blogcandy jeg vant hos Guri: Fjær, sommerfugler, bånd, stor gul blomst.

Andre materialer: papiret husker jeg dessverre ikke hvor kommer fra. Bilde fra nett. Kantpunch - MS. Perer - Kort & Godt. Lys blomst - Storyteller.

2 kommentarer:

Guri sa...

Spennande å kikke innom bloggen din for å sjå om du har meir igjen av candyen du fekk av meg:)
Pynten passa jo perfekt til bildet du har bruk.

Gro aka emrille sa...

Så fint posekort! Og det bildet av alven var veldig fint!

Takk for at du deltar hos oss!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...