Følgere

fredag 10. juni 2011

Posekort

Jeg har laget mitt første posekort :-)


Her har jeg brukt kun brunt i forskjellige toner.

Baksiden. Klokken og øyestikkeren (stakkars, hvorfor har et så pent insekt fått et så stygt og brutalt navn?) er stemplet og klippet ut. Øyestikkeren har fått glitter på vingene.

Dette er mitt bidrag til utfordringen hos Kort O Mania hvor man skal bruke kun 1 farge.

Materialer fra candy jeg vant hos Guri: selve posen, blonden, stor brun blomst og metallsommerfuglen.

Andre materialer: Papir - DCWV. Bilde fra nett. Stempler - Panduro. Perler - Kort & Godt. Blomster - Storyteller. Brunt sløyfebånd - KuttUt. Kantpunch - MS.

7 kommentarer:

Camilla sa...

Så utrolig flott posekort! Disse er jo ganske morsomme å lage:) Ble helt nydelig med alle de forskjellige bruntonene, og kjempe lekkert pyntet på begge sider. Ønsker den en kjempe fin helg.
Klem Camilla:)

Heidi sa...

Den ble aldeles nydelig!
Så lekre farger og pynt:) Liker alt her.
Ha en riktig god helg, klem:)

Guri sa...

Nydelig posekort. Og så kjekt å sjå at du bruker candystæsjet du fekk av meg. Eg har ennå ikkje brukt papirposene mine. Egentlig var det eit feilkjøp på nettet( skulle ha større poser), og blei derfor skuffa når eg fekk dei. Må prøve meg på eit posekort eg også snart :)

Pia sa...

super nydeliige posekort, skøn vintage ed mange lækre detaljer
knus Pia

Maggie sa...

Så nydelig posekort du har laget! Vakkert pyntet og for en fin kantpunch du har brukt.
Øyenstikker er virkelig et vakkert insekt :)

lam sa...

Meget flot og elegant. Tak fordi du deltager hos Kort O Mania

Anne Marit sa...

Wow!! Her var det masse lekkert! Kommer garantert til å ta turen innom igjen
Ha en fin dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...