Følgere

tirsdag 7. juni 2011

Rødt, grønt og hvitt

Som jeg har sagt før så er det gøy med utfordringer hvor man må strekke seg litt lenger. Rødt er ikke en farge jeg bruker noe særlig. Men når utfordringen lyder rødt, grønt og hvitt som hos Sketchy Colours, så må man jo prøve :-) Det ble rødt bakgrunnspapir og røde perler.


Jeg har kjøpt ny stempelpakke fra BoBunny og de måtte jo prøves. Syns denne klokken var så flott :-)


Blomstene har fått litt distress ink på seg i grønnfarge (peeled paint) og de andre grønne elementene har jeg brukt en Cats Eye (blush rose).

Materialer: Rødt papir - DCWV, grønt papir - K&Company. Klokkestempel - BoBunny, tekststempel - Kort & Godt. Blomster - Storyteller. Perler - Kort & Godt.

2 kommentarer:

Heidi sa...

Ja utfordringer er spennende:) Rødt er ikke en farge jeg bruker mye, men jeg ser jo på kortet ditt at det er riktig så lekkert!
Flott pyntet også.
Ha en fin kveld, klem:)

Kaia sa...

Kjempeflott kort.
Nydelig pyntet.
Takk for at du er med på fargeutfordringen til SC denne uken.
Klem fra Kaia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...