Følgere

fredag 24. juni 2011

Scrapp sangen

Sangen som skal scrappes hos Papirdokkene er Idyll med Postgirobygget. Jeg har valgt ordet
"sommer" til mitt bidrag. Siden dette ble et ganske sommerlig kort vil jeg også delta hos Scrappekammeret hvor oppgaven er "sommer".


Her er det ikke mye pynt utenom selve papiret som er fra K&Company. Jeg har klippet ut et par sommerfugler som er satt på limputer. Blomstene er fra Storyteller.


Stempelbokstavene er fra Kremmerhuset. Perlene fra Panduro.

Noen ganger er det enkle ofte det beste syns jeg, og her trengtes det ikke mer pynt :-)

10 kommentarer:

Anne sa...

Ååååå *sukk* Detta var virkelig flott! Så herlig med sommerfuglene, og vakre farger:)

Tusen takk for at du deltar hos Papirdokkene, og fortsatt god sommer:)

Smil fra Anne:)

Heidi sa...

Så lekkert!
Nydelig med alle sommerfuglene:)
Ha en riktig god helg, klem:)

Maggie sa...

For et vakkert kort du har laget. Mønsterpapiret er jo bare så nydelig! Vakkert og enkelt pyntet!
jeg liker så godt bokstavstempelet du bruker, men kan desverre ikke finne det på siden til Kremmerhuset. Mulig de ikke har det lenger.
Ønsker deg en riktig god helg :)

Diddij sa...

Åh, vakkert..sååå sommerlig :) Kjempe fine sommerfugler :)

Takk for at du deltar hos papirdokkene :)
*Linn

Meretekj sa...

Kjempefint kort med alle de flotte sommerfuglene.
Klem, Merete

Marita sa...

Kjempefint:) Nydelige farger og lekkert med sommerfuglene. Ønsker deg en riktig fin helg. Klæm

Ninni sa...

Ett helt underbart vackert sommarkort.

Kram Ninni

Gro sa...

Oiii noe så vakkert. Det enkle er ofte det beste, ja, ingen tvil om det.
Klem :o)

Carina sa...

Så flott dette kortet ditt var :D

Sommerklem fra Carina
DT på Scrappekammeret

Pysselbus sa...

Vackert med alla fjärilar!! Tack för att du deltar hos Scrappekammeret och lycka till!

Kram

Linda K

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...