Følgere

søndag 26. juni 2011

Sommer

Midtsommerfeiringen er over og det er vel nå sommeren begynner for alvor, med ferie og late dager :-) Det er flere utfordringer der sommer er tema, også hos Anonyme Scrappere. For meg er noe av gleden med sommeren å gå langs stier og plukke blomster. Hva er vel mer vakkert enn en vase med sommerblomster?


Liljekonvall - deilig duft og nydelige små klokker :-)


Så må jeg bare få vise dere dette bildet. Tenk, gubben min har plukket liljekonvall til meg :-) Jeg bare elsker kontrastene i dette bildet. Svære grove arbeidshender og de små søte blomstene!


Materialer på kortet: Papir - DCWV. Bilde fra nett. Blonde og hvite blomster - Storyteller. Grønn blomst - Papirdesign. Kantpunch - EK.

8 kommentarer:

Maggie sa...

Nydelig kort! Det finnes vel knapt noe vakrere enn en sommerbukett. Så snill og omtenksom mann du har :)

Marita sa...

Det var et nydelig og veldig sommerlig kort:) Fikk litt sommerfølelse av å se på det. Ønsker deg en fin Søndag videre. Klæm

Heidi sa...

Nydelig kort!
Ja jeg er enig, det er så koselig å plukke med seg en bukett blomster på tur:) Men koselig å få en bukett også:)
Ha en fin kveld, klem:)

Ninni sa...

Ett alldeles, alldeles underbart kort, jag älskar också liljekonvaljer. De är både söta att se på och så doftar de så ljuvligt.

Kram Ninni

Torill sa...

Tusen takk for at du ville bli med på candyen min!
Dette kortet var skikkelig flott! Jeg synes liljekonvaller er så lekkert! Men sjelden jeg finner her i Trøndelag...
takk for titten!

♥Gry sa...

Sååå lekkert!
Den flotte fargen, den va skjønn <3

Klem

Synnøve sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Synnøve sa...

Et vakkert kort, i herlig farge.
Så lekkert med blonden, og det fine motivet.
-Og sååå romantisk å få egenplukkede blomster da, smelt!
Takk for at du deltar hos AS.
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...