Følgere

onsdag 8. juni 2011

Vintagedame i lilla

På dette kortet har jeg brukt bildet i utfordringen hos Vintage Utfordring. Det er et nydelig bilde i herlige farger syns jeg.

 Perlestilkene og roseknoppene er fra premien jeg vant hos Kort & Godt. Her har jeg nok pyntet mer enn jeg pleier til vanlig, men til dette bildet syns jeg det passet. Blonden syns jeg også passet utrolig godt til dette bildet. Kantene er svertet med svart stempelpute.


 Materialer: Papir - DCWV. Lilla og hvit blomster - Storyteller. Rosa roseknopper, perlestang og perler - Kort & Godt. Blonde kjøpt hos Scrapiness. Hjørnestempel - BoBunny.

2 kommentarer:

Hege sa...

Fint kort!
Kontrasten med de svarte kantene ga dybde i kortet! - stilig!!

Takk for at du deltar hos VintageUdfordringen!

Heidi sa...

Et vakkert bilde på et nydelig kort!
Så lekre farger og pynt:) Flotte detaljer.
Ha en fin kveld, klem:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...