Følgere

søndag 3. juli 2011

2. bidrag

Her kommer mitt 2. bidrag i utfordringen hos Card and Scrap "bruk punch/dies".


Her har jeg brukt dies fra Kort & Godt. Jeg har også brukt min nye punch fra MS som også er brukt i forrige innlegg. Alltid litt ekstra gøy med det som er nytt ;-) Papiret er også nytt og kommer fra Melissa Frances "5th avenue".


Blomster fra Papirdesign. Bladene er også en ny punch fra MS. Perler fra Panduro.

Disse papirene er så fine at det er nesten synd å dekke dem til med for mye pynt :-)

4 kommentarer:

Pia sa...

så smukt kort og ser sødt ud med den punche blonde
knus Pia

nedergaard sa...

Åhh så nydeligt... søde blomster og skønne die's
Tak fordi du deltager i vores udfordring hos Card and Scrap

Guri sa...

Enkelt og elegant kort. Nydelig papir. Den blondepunchen har eg også. Veldig anvendeleg.

Lill Anita sa...

Et nydelig og enkelt kort.
Flotte farger og fin oppsett.
Ha en fin dag:)

Lill Anita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...