Følgere

mandag 25. juli 2011

3 materialer

Thats just so cute har en utfordring hvor man skal bruke minst 3 forskjellige materialer i tillegg til papir.


Jeg har brukt en metallsommerfugl, perler, blonde og silkesløyfe.


Med så vakre papirer trenger man ikke å pynte så veldig mye syns jeg, og jeg liker den enkle stilen :-)

Materialer: Papirer - Pink Paislee. Perler - Panduro. Blomster og sommerfugl - Kort&Godt. Sløyfe - Papermania. Blonde og tag vet jeg dessverre ikke hvilken leverandør de kommer fra.

5 kommentarer:

pia iris sa...

ja det var skikkelig lekre papirer og et virkelig vakkert kort.
passet flott med dette på en dag som dette.
takk for ditt bidrag. klem pia

Sylvia sa...

Rålekkert:-))
Delikate farger og nydelig pynt!!

Sylvia.

Gunn-Elin sa...

Nydelig kort ja :) Og helt enig i at man ikke trenger å overpynte når en bruker slike mønsterark. Liker veldig godt uttrykket du har fått frem. Og veldig vakkert pynta.

Vi har disse tagene på jobb, ¨så tror kanskje jeg må kjøpe meg noen av de selv også. Takk for inspirasjon :)

Tusen takk for at du scrapper med oss!!

Klem Gunn-Elin

GryA sa...

Delikat og nydelig! Man kan drømme seg bort i dette...

Tusen takk for nydelig bidrag!

Ania sa...

Er enig, noen ganger må man la mønsterarkene skinne på egen hånd, synes du har greid det bra her! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...