Følgere

mandag 11. juli 2011

Cupcake

Dette cupcake-kortet var morsomt å lage :-) Det var også en fin måte å bruke opp litt restepapir på. Mange ark har jo en hvit bakside, og det er disse jeg har brukt til punchbordene. Jeg har tegnet malen selv. Deretter punchet jeg lengder som liksom skal være lag med krem. Perlene skal få forestille strøssel.


Har pyntet med diecut og noen få blomster, deretter påført litt glitter her og der.


Til slutt har jeg montert alt sammen på lilla bazzill og klippet rundt kantene. Jeg glemte å ta bilde av baksiden, men der har jeg montert et skrivefelt for en personlig hilsen. Kortet måler ca 15x15 cm.

Til slutt vil jeg bare tipse dere om at det er salg i Pandurobutikkene, jeg fikk kjøpt mye julescrap til 1/2 pris :-)
Med dette kortet deltar jeg i utfordringen til Panduro Hobby "ikke firkantet".

Materialer: Papir - rester. Perler og diecut - Kort&Godt. Punch - MS. Stempel - Ladybug. Blomster - Papirdesign.

8 kommentarer:

Rosen sa...

Vilket läckert kort! Det ser verkligen smaskigt ut. Håller tummarna för att dn vinner tävlingen hos Panduro.
Kram
Rosemarie

Guri sa...

Nam, nam. Så fint med punchebordene til kremen. Og takk for at du er så flittig å kommentere hos meg. Alltid kjekt med kommentarer :)

Bente sa...

Kjempestilig cupcake :) så riktig så "velsmakende" ut ;)
Ha en fin uke.
klem, Bente

Marita ♫♫♫ sa...

Kjempeflott cupcakekort♥. Det så virkelig lekkert ut med puncbordene og perlene♥

Ha en fin uke.

Klem♫♫

Angella sa...

Hei og takk for en hyggelig hilsen i bloggen min...
Denne muffinsen er jo bare til å spise opp:) kjempefin!!

Sommerhilsen fra Angella

Ninni sa...

Mums vilken smarrig muffins. Kul idé. Du är så duktig på att göra kort utan motiv men med en massa fina detaljer. Det är ju bara bra om man kan ta till var på alla sin spillbitar för det blir ju en hel del med tiden och svåra är de att förvara.

Kram Ninni

Berit sa...

Hei, så trivelig at du vil følge bloggen min:)
Her var det utrolig mye flott å se, du er dyktig:) Muffinsen din var bare herlig:)
Legger meg til som følger.
Klem, Berit

sandrahammer sa...

Så utrolig kult kort dette var :D

Smil fra Sandra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...