Følgere

mandag 4. juli 2011

Den store dagen

Jeg blir helt overveldet jeg, de sist dagene har jeg vunnet utfordringen hos Panduro, og nå ble jeg jammen Topp 5 hos Papirdokkene! Det er så utrolig gøy siden jeg er ganske ny i gamet :-)

Anonyme Scrappere fyller 1 år og feirer med en fantastisk premie til vinneren denne gangen! Man skal lage et kort til den store dagen og i tillegg skal man være med på en blogghopp. Det er jo så gøy å se alt det fine andre lager.

Mitt bidrag er et bryllupskort som er holdt i hvitt med Cats eye-sverte på kanter, i tillegg til bling-blinger og glitter. Aprikosfarget bazill.


Jeg har brukt 2 forskjellige kantpuncher fra MS og de 2 diesene er fra Kort&Godt.


Blomstene er satt sammen av papirblomster fra Prima og roser fra Storyteller. Bladene er punch fra MS.


Sløyfen er knyttet av seam binding.


Tekststempel fra Kort&Godt

9 kommentarer:

Heidi sa...

Gratulerer igjen!
Synes ikke det er rart at du gjør det så bra på utfordringene, du er flink:)
Og så produktiv:)
Nydelig dette kortet også. Ha en fin dag, klem:)

Pia sa...

gratulerer med præmien.
Wow så smukt kort du har lavet og så nydeligt pyntet, kæmpe lækkert bidrag til AS
knus Pia

Maggie sa...

Gratulerer så mye med seieren! Du er kanskje ny i gamet, men du er skikkelig flink! Det viser jo dette vakre kortet, også :)

marit sa...

Grattis med seiren! Kjempe lekkert kort, skikkelig romantisk.
Koselig at du der med å feire med oss i AS.
Marit

June sa...

Kjempelekkert kort! Synes det er så nydelig med kort i hvitt - og fint pyntet!
Klem, June

Gunn`s Kort sa...

Gratulerer med seieren! Kjempenydelig kort, er så stilig med hvitt på hvitt:) Klem

Gry-Beate sa...

Gratulerer med seieren!! Dette var et kjempe nydelig kort. Alltid så stilig med hvitt på hvitt. Du har dekorert det så kjempe lekkert.
Takk for at du feirer med AS.

;0)Gty-Beate

Hege sa...

Lekkert!!!!!!
Nydelig pyntet og fint oppsett!

Takk for at du feirer med oss i AS!

Trine Pedersen sa...

Gratulerer med premiene.:) Ikke rart du blir trukket ut, for her triller det ut det ene kortet lekrere enn det andre. Kjempestilig bryllupskort du har laget her. Så koselig å følge med her inne hos deg. :)

Nyt sommerdagene!

Klem, Trine :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...