Følgere

torsdag 28. juli 2011

Grønn

Når man bestiller bazzill fra internett er det ikke alltid at fargen er slik man forestilte seg.. Det er absolutt tilfelle med den jeg har lagd kort av her. For å være ærlig syntes jeg fargen var forferdelig! Men så tok jeg utganspunkt i bazzillen og fant papirer og bilde som passet til. Og nå må jeg innrømme at det ble ikke så værst likevel ;-)


Bildet er fra et hefte jeg kjøpte på Rema1000 (jeg så de hadde det på Mega også) som heter "Nostalgisk sommer". Det er fullt av bilder, klistremerker o.l.


Med dette kortet deltar jeg i utfordringen "Grønn" hos Scrapperiket. Jeg har brukt "gusjegrønn" bazzill, grønt papir, grønt i bildet og en grønn fugl.

Materialer: Papirer - DCWV. Fugl - Søstrene Grene. Fjær - Panduro. Perler - Kort&Godt. Kantpunch - MS.

4 kommentarer:

Heidi sa...

Aldeles lekkert kort!
Nydelige farger:)
Det heftet kjøpte jeg også faktisk på Kiwi:) Mange fine motiver.
Ha en fin kveld, klem:)

Ninni sa...

Hej!

Mycket vackert kort. Färgerna är visst vackra och vad jag gillar den lilla fågeln med kronan på huvudet.

Kram Ninni

Berit sa...

Hei:)
Kjempefint kort og jeg syntes grønnfargen var lekker jeg da:)
Nydelig pyntet med fugl og fjær.

unni's scrappeboble sa...

Skikkeig flott kort du har laget :)
Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår, hilsen Unni på Scrapperiket :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...