Følgere

onsdag 27. juli 2011

Julehjerte

Her kommer det enda et julekort fra meg, denne gangen formet og flettet som en julekurv.


Jeg har først flettet og pyntet hjertet. Deretter har jeg limt det på en dobbelt bazzill og klippet rundt hjertet. Tutorialen har jeg funnet hos Stampartic.


Dette er mitt bidrag til Panduros utfordring hvor man skal la seg inspirere av forsiden på siste Pandurokatalog. Min inspirasjon har jeg fra alle firkantene på rekke og rad.

Materialer: Prikkete ark - Nille. Tekststempel - North Star. Kantstempel - Viva. Perler - Kort&Godt. Motivet er en gavepakkelapp. Metallengel - Kuttut. Snøkrystaller, sløyfebånd og lyst papir "Winter Wonderland" er fra Panduro. Jeg har også brukt sølvglitter, men det kommer ikke så godt frem på bildene ser jeg.

1 kommentar:

Dot-scrap sa...

Det er et utroligt smukt julehjerte, og det er let at se at du har ladet dig inspirere af Panduro Hobby´s forårskatalog.
Fine og flotte detaljer.
Tusind tak fordi du deltager i vores konkurrence på Panduro Hobby´s scrapbooking blog.
Held og lykke.
Dorte aka dot-scrap

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...