Følgere

søndag 31. juli 2011

Kort med tag

Jeg har laget et mindre kort (9x15cm) med tag. Det er greit å få brukt noen rester :-)


Enkelt pyntet med stempel i fokus.



Rundt stempelet har jeg tegnet opp et hjerte i glitter.


Forside tag.


Bakside tag.

Dette er mitt bidrag hos Papirdokkene "Tag og stempel".

Materialer: Papir - Prima. Stempler: hjerte og tekststempel - North Stamps, kant - Prima. Hvite blomster - Storyteller. Roseknopper, metallsommerfugl og perler - Kort&Godt. Sløyfe - Papermania. Bladpunch - MS.

For noen dager siden var jeg på Hobbykunst megastore i Vestby. Jeg må bare innrømme at med et så stort utvalg blir det nesten vanskelig å bestemme seg for hva man skal velge, det blir litt overveldende. På et punkt blir det dessverre lommeboken som må si stopp ;-) Men det gikk jo noen hundrelapper. Jeg kan absolutt anbefale denne butikken, de har et stort utvalg, og prisene er fine.

6 kommentarer:

Carina sa...

Nydelig tagkort i eventyrlig vakkre farger. Takk for at du deltar i utfordringen hos Papirdokkene.

Sylvia sa...

Dette var et rålekkert tagkort:-)) - sååå fint pyntet i nydelige farger!!
Shoppinga ser jo bra ut den!! Jeg var på den nye butikken til Unik Hobby på Hamar i ferien og jeg brukte også maaaange hundrelapper!! Artig !

Ha en fortsatt fin søndag.
Sylvia.

Pia sa...

super lækkert tag kort med fine detaljer
knus pia

Trine Pedersen sa...

Utrolig lekkert kort i nydelige farger. :)

Vet akkurat hvordan det er å gå rundt på scrappebutikk ja. hi,hi

Ha ei fin uke!

Klem, Trine :)

Heidi sa...

Så nydelig kort med tag!
Lekre farger og mønster ark:)
Det er ikke noe problem å få brukt noen kroner i en scrappebutikk... Men litt moro må man kunne unne seg:)
Ha en fin dag, klem:)

Gro sa...

Kjempeflott tag kort du har laget.
Takk for at du deltar hos Papirdokkene.

Klem :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...