Følgere

tirsdag 26. juli 2011

Kort til en mann

Å lage kort til en mann er ikke alltid like lett. Det passer liksom ikke med masse blomster og blonder. Men utfordringer tar man på strak arm - ikke sant? ;-)


Utfordringen hos Heidis hobbystuggu denne gangen er å lage et kort til en mann. I tillegg skal det være med tekst som ikke er et tekststempel. Jeg har valgt å skrive for hånd med en hvit penn.


Øyenstikkeren er et stempel fra Panduro hvor jeg brukt hvit stempelsverte. Papirene er rester som jeg dessverre ikke vet leverandøren på. Alle bildene og bilen har jeg funnet på internett. Bilen er forøvrig satt på med limputer.

7 kommentarer:

Guri sa...

Denne utfordringen klarte du bra :) Ingen tvil om at dette kortet er til ein mann. Synes det er kjekt å lage mannekort innimellom blonde- og blomsterkort, sjølv om eg sliter litt med å komme igang.

Berit sa...

Nei, herrekort er ikke like enkelt å lage, men du har klart det med glans! Dette var skikkelig stilig!
Klem, Berit

Marita ♫♫♫ sa...

Helt enig. Det er vanskelig å lage kort til menn da det ikke passer med masse stæsj på. Men dette kortet har du klart perfekt♥. Veldig stilig!

Ha en fin kveld.

Klem Marita♫♫

Ninni sa...

Wow, verkligen ett mycket fint manligt vintagekort. Färgerna är perfekt och helt rätt.

Kram Ninni

Eva Marie sa...

Dette var nydelig du =)
Jeg likte spesielt godt samspillet med klokka og bildene!
Tusen takk for at du deltar hos HeidisHobbystuggu.
Klem :)

HeidisHobbystuggu sa...

Nydeligt kort! Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos HeidisHobbystuggu denne måneden!

bettand sa...

Denne likte jeg godt. Harmonisk fargespill og flott sammensetning av detaljer. Tusen takk for at du deltar hos HeidisHobbystuggu og lykke til. Håper du blir med oss på neste utfordring også. Klem Bettina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...