Følgere

torsdag 14. juli 2011

Monokromatisk

Det er alltid gøy og utfordrende å lage et kort i bare en farge, uten at det blir kjedelig og uten liv. Det kommer vel ikke som noen stor bombe at jeg har valgt brun i forskjellige toner..


Jeg er veldig glad i perleboksene til Kort&Godt som har farger i forskjellige sjatteringer. Perlene jeg har brukt her er fra en boks med forskjellige bruntoner.


Med dette kortet deltar jeg i utfordringen til Papiravisen "monokromatisk".

Jeg bare må få skryte litt av nettbutikken Kuttut. De har helt uslåelige priser på bl.a. charms og kakeservietter. Dessuten veldig lav porto. Jeg bestilte varer på søndag og hadde varene i postkassen på tirsdag - slå den! (Da mailet jeg over kvittering fra nettbanken.) Du finner link på venstre side i sidebaren under nettbutikker.

Materialer: Papir - Melissa Frances "5'th avenue", brun remse - rest. Bilde - klippeark fra Pion design "Från Mormors Vind". Kantpunch - MS. Perler og diecut - Kort&Godt. Blomster - Storyteller. Bladpunch - Papermania. Tekststempel - Ladybug.

8 kommentarer:

Ninni sa...

Vackert kort. Jag tycker det är fint med det monokromatiska, de blir så stilrent.

Kram Ninni

Merethe sa...

Flott kort. Brunt er flott til monokromatiske kort :)
Takk for at du deltar hos Papiravisen.

Klem fra Merethe

Sylvia sa...

WOW dette var nyyydelig:-)) Så stilig med alle de perlene og jeg likte fargene kjempegodt!!

Gunn`s Kort sa...

Nydelig nydelig!! Kjempeflott pyntet og så lekkert i brunfarger! Klem

Kami-koneko sa...

kjempelekkert gjort, og veldig veldig livlig bruk av fargen brun!

takk for at du deltar hos papiravisen,
klem fra Laila

-Sanna- sa...

Lekkert kort.
Takk for at du deltar i utfordringen vår i Papiravisen.

bojose sa...

Så nydelig kort :)
Takk for at du deltar hos Papiravisen.

Marlene sa...

Flott kort med søtt motiv. :)

Ha en fin dag.

Hilsen Marlene, GDT hos Papiravisen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...