Følgere

fredag 1. juli 2011

Ny punch

Aller først må jeg få skryte litt :-) Jeg ble vinner av utfordringen hos Panduro denne gangen! Kjempegøy!!

Jeg fikk pakke i posten fra Bikuben her er en dag (min favoritt av nettbutikker pga godt utvalg og fine priser). En av nyanskaffelsene er en kantpunch fra MS, den måtte jo selvsagt prøves :-)


Det ble et herrekort denne gangen. Ikke så mange jeg lager av dem, men mennene har jo bursdag de også.. Her har jeg brukt den nye punchen. Jeg syns den er så enkel og elegant, og passer til det meste.


Papir og tekststempel er også nye. Som vanlig har jeg jukset litt med "sømmene", jeg har bare brukt en penn.. ;-)

Dette er mitt bidrag til Card and Scrap - "bruk punch/dies"

Materialer: Prikkete papir - Melissa Frances 5th avenue. Bilde fra klippeark til Pion design. Klokkestempel - Panduro. Tekststempel - North Stamps.

6 kommentarer:

Maggie sa...

Gratulerer som vinner! Bra jobba!
Bikuben er blant mine favorittbutikker, også. Her har du laget et flott kort med herlige papirer og et morsomt motiv. Liker veldig godt "sømmen" din :)

Anne Bente sa...

hvor er den dog bare super flot, det motiv er såå sødt'

100000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring

klemmmmmm

Heidi sa...

Gratulerer så mye som vinner hos Panduro!
Stilig herrekort du har laget:) Herlig det motivet.
Ha en fin kveld, klem:)

Merethe sa...

Gratulerer med seieren :)
Et lekkert herrekort. den MS punchen er flott, har den jeg også. Stilig med "sømmen" rundt bildet.

Klem fra Merethe

MonaV sa...

Stilig kort. Jeg liker sømmen rundt bildet kjempegodt og at det går i bruntoner.
Tusen takk for at du deltar på Card ans Scrap sin utfordring.

Lill Anita sa...

Så flott et herrekort...
Ser du har vunnet hos Panduro så da må jeg få gratulere deg så mye...Koselig med slike overraskelser.
Ja der er nok sant det blir bare for lite herre/guttkort laget...
Kanskje litt mer vanskelig enn andre kort.
Ha en fin dag.

Lill Anita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...