Følgere

lørdag 9. juli 2011

Siluett

Jeg syns alltid det er gøy å prøve meg på noe nytt. Spesielt gøy syns jeg det er å lage kort uten bilde eller noe bestemt motiv, det gir en ekstra utfordring.

Her har jeg riktignok et motiv, men denne gangen har jeg brukt en siluett jeg har funnet på nettet og klippet omhyggelig ut. (en utfordring i seg selv spør du meg, he he)


Her valgte jeg å lage en halv ramme. Ytterst har jeg brukt et kantstempel fra Viva. Deretter en blonde fra Panduro. Motivfirkanten er svertet med svart rundt kanten og satt på limputer.


Rosa blomst og roseknopper er fra Kort&Godt, det er også de lilla perlene. De grå blomstene i 2 sjatteringer er fra Papirdesign. Begge papirer fra DCWV.

Med dette kortet deltar jeg i utfordringen hos Kort o Mania "anything goes"

5 kommentarer:

Maggie sa...

Et vakkert kort! Imponerende at du har klippet ut silhuetten. Det må ha vært litt av en utfordring, ja :)

Guri sa...

Så stilig det var med den halve ramma du har laga av stempel og blonde. Den ideen må eg huske på. Imponert over klippinga di :)

Trine Pedersen sa...

Nydelige farger. Stilig med siluetten og så lekkert med den halve rammen.

Tror nok ikke kjøpestoppen varer så lenge nei. hi, hi. Digitale stempler vises jo heller ikke. :):)

Klem, Trine :)

Kari sa...

Så herlig kort du har laget! Den silhuetten var knallstilig! Og så likte jeg godt oppsette ditt med den halve rammen!

Ha en flott og kreativ kommende uke!
Klem Kari

Gunn`s Kort sa...

Lekkert og stilfullt! Nydelige farger og pynt! Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...