Følgere

onsdag 20. juli 2011

Vintage

Hos Vintage utfordring skal man bruke 3 forskjellige dies/puncher.


Jeg falt umiddelbart for dette bildet jeg fant på nettet. Det bare måtte brukes, det inneholder jo mine to favoritt"ingredienser" - nemlig fugler og bruntoner :-)


Jeg har brukt en kantpunch fra Martha Stewart, bladene er også en punch fra MS. I tillegg har jeg brukt en rund die's fra Kort&Godt.

Andre materialer: Brunt papir - Prima. Notepapir - Karen Marie Clip. Blomster - storyteller. Blonde - Maya Road. Perler - Kort&Godt.

3 kommentarer:

Rosen sa...

Ljuvlig kort! Vilka fina bilder du hittar på nätet dessutom. Är det någon speciell sida du hittar dem på?
Kram
Rosemarie

Pysselfröken sa...

Jättesött kort! Tack för att du deltar i Vintage Udfodring.

Mette sa...

Nydelig vintage kort med mange flotte detaljer!

Tusen takk for du deltar i Vintage utfordring!

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...