Følgere

lørdag 6. august 2011

Brettekort

Dette brettekortet var enkelt og morsomt å lage :-) Motivet er festet bare på den ene siden men dekker begge sider når det er brettet sammen.


Når kortet er brettet sammen måler det 10x15 cm.


Jeg har brukt Cats eye på blomstene og rundt alle kanter.


Innsiden.

Med dette kortet deltar jeg i utfordringen til Nordsalten hobbyklubb hvor de vil se dyr. Jeg har altså brukt sommerfugler og fugl.

Materialer: Papir - DCWV. Bilde fra nettet. Fugl - Søstrene Grene. Tekststempler og perler - Kort&Godt. Blonde - Prima (tror jeg).  Kantpunch - MS. Blomster fra Storyteller og Kuttut. Cats eye "Blush rose".

5 kommentarer:

WencheP sa...

Kjempeflott kort! Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

-Wenche

Guri sa...

Enkel måte å lage korta litt annerledes på. Må prøve på dette snart :) Nydelige fargar på kortet.

Marita ♫♫♫ sa...

Et nydelig kort♥. Må prøve meg på et slikt kort en gang.

Klem Marita♫♫

Anne Bente sa...

Hvor er det dog et nydeligt kort

100000 tak for at du deltager på NSHKs udfordring

klemmmm

Plundis sa...

Flott og sommerlig kort!!

Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Nordsalten Hobbyklubb...

Klem Plundis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...