Følgere

søndag 7. august 2011

Sofistikert dame

Dette kortet er ganske annerledes enn det jeg pleier å lage. Men når jeg så dette bildet så bare falt det ned i hodet mitt hvordan kortet skulle se ut :-)


Både papir og pynt er fra Tim Holtz.


Beklager litt uskarpt bilde her. Jeg har brukt Stickles glitter "Turquoise" på kantene rundt bildet. Bildet er funnet på nett.

Dette er mitt bidrag til Scrap a long utfordringsblogg "Anything goes"


Ha en fin søndag enten det er sol eller regn, ferie eller ikke :-)


6 kommentarer:

Guri sa...

Stilig filmdiva. Og flott mønsterpapir som matcher bilde og pynt.
Nå er eg ferdig med morgonkaffien og bloggrunden, så nå er det tur med hunden som står for tur :)

Heidi sa...

Lekkert!
Stilige farger og bilde:)
Klem:)

Merethe sa...

Stilig.
Takk for at du deltar hos Scrap'a'long.

Klem fra Merethe

Stine sa...

Herlig kort du har laget, virkelig lekkert bilde du har funnet!

Takk for flott bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'long!

Klem Stine :-)

Plundis sa...

Artig kort!!

Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Scrap`a`long denne gangen :) Lykke til!!

Klem Plundis

lise sa...

flott kort med et stilig motiv på!!

takk for at du deltar hos scrap`a`long!!

klem Lise

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...