Følgere

søndag 21. august 2011

En favoritt

Hos Card and Scrap har man denne gangen en morsom utfordring - man skal vise frem et av sine favorittkort. Da falt valget på dette kortet som jeg lagde i mai: 


Dette kortet er også det første som jeg fikk en topp4-plassering for :-) Til å være meg så har jeg brukt uvanlig mange blomster på dette kortet. Det er heller ikke så ofte jeg bruker en skisse. Kanskje det er derfor jeg liker dette kortet godt, fordi jeg har utfordret meg selv litt ekstra her :-)

Til dere som titter innom HA EN FIN DAG, og legg gjerne igjen en liten hilsen :-)

10 kommentarer:

Bente sa...

Gratulerer med Topp 4 plassering - kortet var virkelig helt nydelig. Likte veldig godt designet på kortet.
Ha en fin søndag.
Klem, Bente

Anne Bente sa...

wawwww denne var bare smuk, tak for inspiration.

1000000 tak for at du deltager på card and scraps udfordring.

klemmmmm

Trine Pedersen sa...

Virkelig nydelig det kortet. :) Morsomt å se gjennom det man har laget.

Ha en nydelig søndag!

Klem, Trine :)

Marianne sa...

Utrolig nydelig !! Lekre duse farger, utrolig stilig pynte og med tøffe detaljer.

Takk for besøk i bloggen min ! Ønsker deg en flott uke!!

nedergaard sa...

Super nydeligt... dejlige farver og fine detaljer.
Tak for at du deltager på Card and Scraps udfordring!!!

Gry-Heidi sa...

Kjempelekkert kort, delikat og sart !
Takk for at du deltar på Card and Scrap sin utfordring:)

Klem, Gry-Heidi

Rosemarie sa...

Vilket vackert kort! Inramningen av bilden är så fint gjort, verkligen inspirerande.

Kram
Rosemarie

bettand sa...

Dette var lekkert og sart på samme tid. Elsker fargesammensetningen. Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap og lykke til. Håper du blir med oss igjen på neste utfordring. Klem Bettina

Ninni sa...

Ohhh så vackert, helt i min smak med så mycket vintagekänsla. Att du fick en topp 4 placering med detta förstår jag verkligen. Det är inte klokt vad du är produktiv, nästan ett nytt inlägg varje dag. Önskar att jag också hann att pyssla så mycket.

Kram Ninni

majsan sa...

Noe så nydelig!
Tusen takk for at du deler med oss på Card and Scrap
Klem
Maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...