Følgere

tirsdag 2. august 2011

Fairy Tales

I'd like to enter the Craft challenge with this card.


I have used a stamp all around the background paper.


Fairies are just so cute :-)


Materials: Background paper - Prima, green paper - DCWV. Image fron internett. Flowers - Papirdesign. Stamp - Prima. Punches - Martha Stewart. Diecut and pearls - Kort&Godt. Bow - seambinding coloured with Cats Eye Lavender. Ink - Jenni Dowlin "No 6 Stick Candy". Cats Eye Lavender around the edges.

Have a nice day all of you :-)

3 kommentarer:

Guri sa...

Å, for eit nydelig kort. Herlige fargar i lag. Så dekorativt det blei med den stempla bladkransen rundt kortet.

Nina sa...

Heisann!
Frst må jeg bare få si tusen takk for alle de koselige kommentarene du legger igjen i bloggen min *klem* Så må jeg bare beklage at jeg er så elendig på å kommentere tilbake. Tiden strekker ikke til, men nå har jeg tatt meg i nakken og her er jeg :)

Kortet ditt er bare såå vakkert *sukk* Nydelig motiv og ark.

Klem fra Nina.

sharon sa...

What a wonderful card, I love the stamping around it. Thanks for playing along at CRAFT challenge. Sharon x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...