Følgere

fredag 26. august 2011

Fyrstikkesker

Jeg har satt sammen 4 små fyrstikkesker og pyntet de. I julen bruker jeg ekstra mye levende lys, og med en dekorativ eske er det mye koseligere å la fystikkeskene ligge fremme :-)


Som vanlig - enkelt pyntet


Dette er mitt bidrag til Anonyme Scrappere "Alterer en eske eller noe annet".

Materialer: Papir og snøkrystaller - Panduro. Bilde fra nett. Perler - Kort&Godt. Gullglitter.


Se hva jeg fikk i posten i går! Jeg var så heldig å vinne en blogcandy hos Ida :-) Det var SÅ mye fint der! Jeg ble så inspirert av alt det lekre at jeg har allerede lagd 2 kort av materialene :-)
Tusen takk Ida!



Ønsker dere en fin kreativ helg :-) Veldig hyggelig om du legger igjen noen ord hos meg :-)

5 kommentarer:

Ida sa...

Åh, så nydelige fyrstikk esker!
Hyggelig å høre at du setter pris på tingene, det er jo ikke godt å vite om man har samme smak!:)
God helg!

Therese M. sa...

Er helt enig at det er mere koselig med pynta fyrstikkesker, enn de vanlige. Gratulerer ssom vinner av candy, masse fint du hadde fått der :)
Ha en fin helg.
Klem, Therese.

Guri sa...

Så mykje fint du har laga i det siste. Imponert over produktiviteten din :)
Sånne lekert pynta fyrstikkesker er jo dekorative som bordpynt og kjekke gaver å gi vekk.
God helg til deg

Hobbydraken sa...

Enkelt, men riktigt snyggt pyntat tycker jag :D

Tack för att du vill vara med på min bloggcandy och lycka till i dragningen :)

Kram Nelle

Gro sa...

Kjempelekkert!
Denne tar seg helt klart mye bedre ut en enn vanlig fyrstikkeske.. :-)

Takk for at du deltar hos AS.

Klem, Gro

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...