Følgere

torsdag 25. august 2011

Mannekort

Mannfolka har jo bursdag de også, og de fortjener også et fint kort syns jeg :-) Men det er jo ikke alltid så lett å finne gaver til disse mennene heller, så ofte ender man vel opp med å gi bort en flaske med noe godt i. Da passer det jo godt med et flaskekort :-)


Veldig enkelt pyntet, men jeg syns jeg ble effektfullt og mandig nok.



Dette er mitt bidrag til Kort O Mania "Til en mann/gutt".

Materialer: Papir - DCWV. Bilde fra nett. Stempler - Bo Bunny. Filmstripe - Tim Holtz.

8 kommentarer:

Heidi sa...

Ja det er rart med det der, mannekort er litt vanskelig å lage:) Dette flaskekortet ble stilig, lekkert pyntet.
Ha en fin dag! Her regner det, men jeg har tenkt å tilbringe litt tid på hobbyrommet:)
Klem:)

Sylvia sa...

Knalltøfft mannekort dette:-))
Midt i blinken for en hver mann kan jeg tenke meg!!

Ha en fortsatt fin dag!!

Sylvia.

Marita ♫♫♫ sa...

Kjempeflott flaskekort♥. Stilfullt. Synes også en flaske med noe godt i er en grei gave å gi bort til menn☺.

Ønsker deg en fin helg.

Klem Marita♫♫

Trine Pedersen sa...

Råstilig rett og slett. Så herlig med Chaplin. :)

Klem, Trine :)

Berit sa...

Flaskekortet ditt ble kjempeflott!!

Ninni sa...

Oh vilket fint manligt flaskekort. Jag tror verkligen att du vinner med det. Håller tummarna

Kram Ninni

My Hyde Away sa...

Et herlig mannekort. Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania.

Hilsen Kirsten

Hobbydraken sa...

Wow vilket läckert flaskkort!

Tusen tack för att du deltar hos Kort o Mania med denna :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...