Følgere

tirsdag 16. august 2011

Metall er tingen

Her kommer mitt bidrag til Sukkersøtt sin utfordring Metall er tingen.


Jeg har laget et flaskekort igjen. Disse er enkle og morsomme å lage. 


Enkelt pyntet som vanlig :-) 



Det kan nok komme en del innlegg med flaskekort og telyskort fremover, jeg har nemlig laget opp en del av dem :-) Det er kjekt å ha i bakhånd som vertinnegaver eller små gaver.

Materialer: Papir - Tim Holtz. Diecut, metallsommerfugl og tekststempel - Kort&Godt. Hvit papirblomst - Prima. Hvite og grå roser - Papirdesign. Bling - Panduro. Seambinding.

6 kommentarer:

Guri sa...

Har ofte tenkt at eg skal lage slike flaskekort, men har berre blitt med tanken :) Blir litt ekstra å gi vekk ei vinflaske når den får eit "smykke" å seg.

Rosemarie sa...

Jättefint flaskkort! Gillar verkligen de dova färgerna. Håller tummarna för att du vinner hos Sukkersött!
Kram
Rosemarie

Marita ♫♫♫ sa...

Denne var jo kjempefin♥. Bruker du noen mal til dette flaskekorte?. Du har brukt nydelige farger og den er jo bare lekker pyntet♥. Du har vært så kreativ i det siste.

Klem Marita♫♫

Ida sa...

Hei!
Kjempefin vintag, lekkert pyntet!:)
Jeg sender premien din før helgen, så har du den tidlig neste uke.
Klem, Ida

Camilla sa...

For et nydelig flaskekort!

Takk for at du deltar i Sukkersøtt sin utfordring, lykke til!

Klem Camilla

Nancy sa...

Kjempe lekkert flaskekort, Jorunn:O)
Takk for at du deltar hos Sukkersött, lykke til!
Klem, Nancy;O)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...