Følgere

tirsdag 23. august 2011

Monokromatisk flaskekort

Enda et flaskekort ;-)  Denne gang i bruntoner (ikke uvanlig fra meg det heller)



Etter at jeg tok bildene har jeg satt på et blad mellom blomstene og roseknoppene, jeg syns det ble litt nakent der.


Dette er mitt bidrag til disse utfordringene:
Sukkersøtt - Monokromatisk
Scrappekammeret - Format


Nå er jeg sååå frustrert! Innleggene mine kommer ikke opp på bloggrollene! Er det noen som har en løsning på problemet? 

Materialer: Papir - Tim Holtz. Bilde - Prima. Blomster - Storyteller. Perler - Kort&Godt. Kantpunch - MS.

6 kommentarer:

Maggie sa...

Skikkelig fint flaskekort! Liker godt disse fargene, jeg. Den kantpunchen du har brukt er så fin :)

Kan nok ikke hjelpe deg med problemet du sliter med. Ser at i min bloggliste vises ditt innlegg fra 20. august. Håper du finner ut av det.

Heidi sa...

Nydelig!
Lekre farger og herlig motiv:)
Flott pyntet som alltid.
Ha en fin kveld, klem:)

mettepip sa...

Så vakkert kort i samstemte farger! Nydelige det blå under her også!
klem fra
Mette

Plundis sa...

Lekkert flaskekort!!

Takk for at du deltar på utfordringen hos Sukkersøtt :)

Klem Plundis

Ane sa...

så lekkert flaskekort! lekkert med bilde og flott pyntet:)
Takk for du deltar hos sukkersött!
Klem Ane:)

Pysselbus sa...

Otroligt vackert!! Gillar verkligen motivet och använde det själv häromdagen... Du har verkligen fått till vintagekänslan på ditt alster! Tack för att du deltar hos Scrappekammeret och lycka till!
Kram
Linda K

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...