Følgere

torsdag 11. august 2011

Rosa, hvitt og gull

Det er så gøy når man går til scrappekroken med bare en ide om fargekombinasjon, og alt faller på plass med en gang helt av seg selv :-) Det er nok ikke så ofte jeg bruker gull på kortene mine, vet ikke hvorfor egentlig, for det blir jo fint.


Jeg har brukt papir fra Tim Holtz med nydelig mønster. Cutdie, perler og alle blomster er fra Kort&Godt.


Teksten er peel-off stickers fra Panduro. Jeg har kantet diecut'en med gullglitter.

Deltar med dette kortet i utfordringen til Sketchy colors "Rosa, hvitt og gull"

7 kommentarer:

Merethe sa...

Så søtt kort.
Klem fra Merethe

Pia sa...

super smukt kort

♥ Kaia ♥ sa...

Lekkert kort.
Takk for at du er med på fargeutfordringen til SC denne uken.
Klem fra Kaia

Sylvia sa...

Nydelig:-)) Så delikat pyntet!!
Kunne vel med fordel brukt litt mere gull og glitter ja. Blir mest til jul for min del.

Ha en fin dag:-))
Sylvia

Marita ♫♫♫ sa...

Så nydelig♥ kort med lekker blomsterpynt. Likte fargene her veldig mye. Tusen takk for tipset hvordan legge glitter på. Må prøve det neste gang jeg bruker det.

Ønsker deg en fin ettermiddag.

Klem Marita♫♫

Ninni sa...

Ohhh så vackert i all sin enkelhet.

Kram Ingela

Heidi sa...

Så delikat og lekkert!
Nydelig kort:)
Ja det er ingen sak når alt går så greit. Her går det litt tregere om dagen. Har så mye annet å drive med så det er vel ikke så rart. Ser frem imot til å bli ferdig her:)
Ha en fin kveld, klem:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...