Følgere

onsdag 24. august 2011

Søm

Utfordringen hos Panduro denne gangen er å bruke søm i prosjektet (det er også lov å bruke falsk søm).




Det har ikke vært så mange "vanlige" kort fra meg i det siste, men her kommer det ett :-) Hmm, har bommet litt på å få stempelet rett...






Jeg syns av og til det er litt vanskelig med innsiden på kortet, men denne gangen ble jeg ganske fornøyd :-)


Ha en fin dag alle sammen, fyll den med glede :-)  Legg gjerne igjen en kommentar så jeg kan komme på besøk til deg også :-)


Materialer: Papir - Prima. Motiv fra nett. Stempel - Kreativ hobby "Grunge Bård II". Perler - Kort&Godt. Sløyfe - papirbånd fra Nille.

5 kommentarer:

Therese M. sa...

Kjempefint kort. Og motiver var nydelig. Synes du fikk til innsiden veldig bra, ble ordentlig gjennomført.
Ha en fin dag :)
Klem, Therese.

lines kreativiteter sa...

Et kjempeflott kort. Nydelige farger og flott pyntet. Innsiden ble helt super den. Innsiden er ikke alltid like moro eller lett å pynte. :-)

Sylvia sa...

Lekkert,lekkert!!
Synes ikke det gjorde noe om swirlen ikke var helt rett jeg.
Nydelig allikevel!!

Dot-scrap sa...

wauw hvor er det bare et smukt kort. Mange skønne detaljer, og syningerne/søm er så flotte.
Tusind tak fordi du havde lyst til, at deltage i vores konkurrence på Panduro Hobby´s scrapbooking blog.
Dorte aka dot-scrap

Heidi Kolze sa...

Hvor er det et flot kort! Og så mange andre snygge ting du har på din blog :-)
Hilsen Heidi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...